Shanghai, Huangshan, Pingyao, Xi'an, Huashan, Peking

Kínába utazunk

Hongkong, utolsó napunk

2019. november 03. - Andi és Lacó

2019.11.03. Utolsó napunkat töltöttük el Hongkongban és az egész "nyaraláson" is.  Megírom holnap a gépen, mert volt pár érdekesség.. de hajnal kettőkor nincs erőm pötyögni és fél ötkor kelünk..

Hongkong, lantaui kitérővel

2019. november 02. - Andi és Lacó

2019.11.02.  Az ablaktalan szobánkban minden várakozás ellenére egész jót aludtunk. A mai napra a Nagy Buddha szobrot terveztük be, meg az egész Lantau szigetét, ami egy a Hongkonghoz tartozó szigetek közül. Nem siettünk nagyon, mert előbb úgyis reggelizni szerettünk volna, meg rendelkezésre állt a…

Makaói napunk

2019. november 01. - Andi és Lacó

2019.11.01. Makaó valahogy nem lopta be túlzottan magát a szívünkbe. Pedig nagyon igyekeztünk megszeretni, de izzadtan nehéz bárkinek is a pozitív oldalát látni, főleg, ha rögtön egy tizenhatezres mínusszal indítunk. Azért reggel csak felkeltünk megnézni a várost, különösen a portugál részeket,…

Chengdu - pandák és ételek

2019. október 31. - Andi és Lacó

2019.10.30. Elég rosszul aludtunk mindketten, Lacót egy szúnyog piszkálta, én meg csak szimplán fel-felébredtem a korai kelés miatti izgalomtól. Fél hatkor keltünk és hatkor már az utcán álltunk taxira várva. Szerencsére nem kellett sokat ácsorogni a korai időpont ellenére sem, sikerült leintenünk…

Kunming - első nap

2019. október 28. - Andi és Lacó

2019.10.28.  Ismét egy korábbi keléssel kellett kezdenünk a napot, mert indultunk vonattal Kunmingbe, ahol majd a Kő erdőt fogjuk bejárni. Reggelire most nem számíthattunk, de a hostelesek még este megnyugtattak minket, hogy a hostel utcájából kiérve rengeteg kisebb kifőzde található, ahol tudunk…

Lijiang - első nap

2019. október 28. - Andi és Lacó

2019.10.26. Nem voltunk túl boldogok a kora reggeli kelés miatt, de viszonylag gyorsan elkészültünk és átsiettünk a szemerkélő esőben a szomszédos épületbe reggelizni. Nem tudtuk, mit várjunk, pedig láttuk a kiírást a hostel recepciójánál, hogy mit adnak enni. Kellemes meglepetésként igencsak…