Shanghai, Huangshan, Pingyao, Xi'an, Huashan, Peking

Kínába utazunk

Kínába utazunk

Várt utazás

2019. október 17. - Andi és Lacó
Ismét egészségesen és kipihenten kezdünk egy utazást! Nekem a múlt héten sikerült megfáznom, ami még most is tart és Lacót pedig pont mostanra teperte le, ráadásul ő rosszabbul is van, mint én voltam. Úgyhogy coldrex, strepsils, stb. vonalon mozogtunk az elmúlt napokban. Ehhez jött a random izgulás, illetve nekem egy kedves fogfájás az indulás napján. Mikor máskor?! Reméljük,itt meg is áll a dolog, mindenesetre felkészülünk lelkiekben a kínai fogászatra. Úgy képzelem, hogy ha mennénk, akkor Lacó is bejönne velem és fordítaná, mit mond/kérdez az orvos. De leginkább annak örülnénk, ha ez csak egy kis riadalomnál nem lenne több és innentől testi bajnoktól mentesen telne az út. Meglátjuk...
A reptérre simán kiértünk, köszönet a Hunyadi-szülőknek, a becsekkolás és a biztonsági ellenőrzés is simán ment. Mondjuk a becsekkolásnál el kezdtünk barátkozni a kínai tumultussal és tolakodással. Itt jöttem rá, hogy még nem sikerült elengednem teljesen a munkahelyi feszültséget, mert nem viseltem olyan jól azt a sok embert, aki mind azért nyomakodott, hogy helyet kapjon a gépen majd. Mivel előre nem lehetett helyet foglalni. Miért? Mert csak. Lacó megpróbálta elintézni becsülettel, de sem a kínai központ, sem a kelet-európai, sem a magyar nem szolgált jó hírrel, így lelki szemei előtt a tavalyi ájulás képe lebegett elrettentő példaként.. "Nincs az az ég, hogy ne ablaknál üljünk!", hangzott el naponta többször is az ima. Szóval jóval előbb kiértünk, mint megszoktuk, vegigvártuk a sort, és Lacó rögtön a "bal hátul ablak mellett" köszönéssel nyitott. Na jó, nem egészen, mert udvariasak voltunk, de azért közel így zajlott. Szóval megnyugodtunk, hogy lesz helyünk, ráadásul egymás mellett és mivel kettes ülések vannak oldalt, másokat sem zavarunk majd (legyünk őszinték: mások nem zavarnak minket). A biztonsági ellenőrzésen kivettek a sorból, mert olyan veszélyes tárgyat találtak nálam, mint egy körömreszelő. Sebaj, gondosan lemérték, hogy alkalmas lehet-e bármi gaztett végrehajtására, majd elengedtek. Megúsztam priusz nélkül ezt is. 
A gép oké, kicsit (nagyon) kínlódtam, mert nem annyira tudtam aludni. Lacó durmolt mellettem nyugiban. Csak enni ébredt fel, meg fotózni. Az ételek korrektek, bár a reggelinél Lacó valamiért az EgyptAirt emlegette.. pedig irtó guszta fehér trutyi csirkével figyelt a tányérján. Mondjuk ezt leszámítva teljesen jó ízű kajákat kaptunk, sőt, nekem volt külön vegán menü is. Előre lehetett kérni és valljuk be, ez ilyenkor mindig zsákba macska. De a vacsi finom sült padlizsán és tofu volt rizzsel, salátával és gyümölcsökkel. A reggeli nekem is fehér trutyi, csak gomba járt hozzá, amit hamar beburkoltam és itt is kaptam gyümit, meg egy bucit is lekvárral. 
Elvileg illesztettem be ide kepet...a zöldséges vacsi:
img_20191016_230617.jpg
Lacó fehér trutyija:
img_20191017_035809.jpg
Jelenleg a pekingi reptéren csücsülünk es várjuk a következő járatot, Hong Kongba. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabautazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr6115227786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása